Fiţi bine veniţi în utopia lumii mele, dragi călători! Sper să plecaţi cu mai multe binecuvântări decât primiţi acum şi să reveniţi cu drag. 

marți, 12 octombrie 2010

Rugăciune de consfinţire la Maica Domnului, Împărăteasa Cerului

O, Maică Sfântă, Împărăteasa Cerului, Te rog să alungi de la mine toate neputinţele sufleteşti şi trupeşti.Te rog să mă înveleşti pe mine........cu Preasfânta Maramă a Fiului Tău iubit, Iisus Hristos.

O, Preasfântă Maică a lui Iisus, vindecă-mă de frică, de deznădejde, de neîncredere şi de grija zilei de mâine şi întăreşte-mă prin căldura mâinilor Tale binecuvântate!

Pentru rugăciunile pe care Ţi le voi aduce, Te rog să nu mă părăseşti şi să-mi fii alături până-n ceasul morţii mele! Amin.

Această rugăciune se scrie de mână şi se dă de milostenie împreună cu iconiţa Sfintei Marame a Domnului Iisus. Ea este vindecătoare, izbăvitoare de patimi şi aducătoare de alinare sufletelor necăjite.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu