Fiţi bine veniţi în utopia lumii mele, dragi călători! Sper să plecaţi cu mai multe binecuvântări decât primiţi acum şi să reveniţi cu drag. 

duminică, 24 octombrie 2010

RUGĂCIUNI MIRACULOASE

Rugăciunea miraculoasă pentru LINIŞTEA SUFLETEASCĂ
(folosiţi-o pt a vă elibera de griji inutile, pt a vă relaxa, pt a dobândi pacea spirituală)
"Îţi sunt recunoscător pentru că mi-ai dat pacea deplină a Spiritului! Îţi multumesc pentru pacea sufletească! Pacea Ta minunată este mereu cu mine, liniştea Ta Divină veşnic înlăuntrul meu. Iubirea mea pentru Tine e eternă. Îţi mulţumesc! AMIN"

Rugăciunea miraculoasă pentru SĂNĂTATE
(folosiţi-o pt vindecarea de orice boală ori pt starea generală de sănătate şi bunăstare)
"Îţi sunt recunoscător pentru că m-ai umplut de energie vindecătoare! Îţi mulţumesc pentru că mi-ai încărcat organismul cu vitalitatea Ta! Simt energia Cosmică străbătând fiecare celulă a trupului meu! Sunt conştient de prezenţa Ta vindecătoare înlăuntrul meu. TU îmi umpli sufletul şi mă eliberezi. Te voi răsplăti iubindu-mă aşa cum mă iubeşti Tu. Mulţumesc! AMIN"
 
Rugăciunea miraculoasă pentru DRAGOSTE
(folosiţi-o pt a vă aduce Dragostea în viaţă ori pt a recâştiga Dragostea partenerului)
"Îţi mulţumesc pentru că ai îndrumat Iubirea spre mine! Îţi mulţumesc că m-ai făcut demn de Dragostea Ta şi de cea a oamenilor! Iubirea Ta mă împlineşte. Îţi voi fi veşnic recunoscător. AMIN"

Rugăciunea miraculoasă pentru BANI
(folosiţi-o pt achitarea unor datorii, pt a obţine banii necesari unei achiziţii sau pt îmbunătaţirea situaţiei financiare)
"Îţi sunt recunoscător pentru prosperitate! Îţi sunt recunoscător pentru bogăţie! Încrederea mea în Tine Dumnezeu este absolută! Sunt copleşit de banii şi darurile Tale! Îţi mulţumesc din Inimă pentru tot! AMIN"

Trebuie să credeţi că Dumnezeu a auzit deja rugăciunea voastră şi v-a şi dat răspunsul.
Iisus Hristos: "Toate câte cereţi, rugându-vă, să credeţi că le-aţi primit deja şi le veţi avea!" (vezi Marcu, cap. 11, verset 24)
Dedicaţi 20 - 30 minute pe zi rugăciunii pe care aţi ales-o (numai o rugăciune trebuie folosită pt îndeplinirea unei dorinţe!).
Rostiţi această rugăciune în fiecare zi, până când apare soluţia.
Numai după ce aţi primit răspuns la rugăciunea făcută, puteţi folosi una din celelalte rugăciuni.
Trebuie să fiţi singur, ca să nu fiţi întrerupt.
E important să fiţi relaxat, pt ca mesajul să poată pătrunde în Subconştient şi să dea rezultatele dorite.
De îndată ce v-aţi relaxat într-o poziţie confortabilă, în intimitate, trebuie să vă convingeţi singur că dorinţa e deja îndeplinită. Într-o problemă financiară, de ex., imaginati-vă că datoriile voastre au fost deja achitate; închipuiţi-vă că aveţi destui bani de cheltuială şi trăiţi bucuria şi sentimentul de plenitudine, confort şi linişte datorat acestui fapt.
Poate pare greu de imaginat acest lucru, dar e necesar să facem acest efort.
De îndată ce aţi reuşit, restul o să vi se pară uşor.
După ce aţi reuşit să vă convingeţi că necazurile au fost înlocuite de bucurii, citiţi rugăciunea încet şi cu încredere.
După ce aţi terminat, gândiţi-vă din nou că problemele au fost rezolvate şi că totul e în regulă cu viaţa voastră.
Apoi reintraţi în viaţa de zi cu zi.
Dumnezeu vă poate răspunde mai curând sau mai târziu, dupa voinţa Sa (şi nu după programul nostru).
Puteţi primi răspunsul după doar o săptămână, însă trebuie să fiţi pregătiţi, să aşteptaţi şi mai multe luni dacă e nevoie.
Dacă renuntaţi să vă rugaţi după o săptămână sau două, El nu vă va răspunde niciodată!
Nu fiţi preocupaţi de cum vi se va răspunde !!!
Vremea miracolelor nu a trecut încă! În fiecare zi se întâmplă MINUNI!
Fiecare dintre aceste rugăciuni a produs un miracol de un fel sau altul pt cei care au încercat şi au stăruit.


SURSĂ: http://www.messia.ro/Rugaciunilemiraculoase.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu